Nov 29, 2010

rupa paras bkn ukuran segalanya...

heeyyyaa...!!hurmm,,hari ni mybe hari last utk ak b'ada di ats angin...(on9 laa....hihiikksss) c4rm lpas nih fb,twitter,myspace n tmsuk la blog yg ak dh jdikan dia sbg pneman hdup ak stiap hari...huhuu..
* haaa...msty korang nk taw npe kan....kan...??hiiiihii..aceli i must stdy la guyyss...hehee..
(get raedy 4 SPM next year...)wwwuuuu...tkut2..

continue kpd title yg sbnar...heeehee..(mlalut sudh..)
sbnrnye..bkn pe,aku tgk skrang ni,rmai dlm klngan mnusia....mnusia....n mnusia nih lbih mmntingkan rupa pras drp hati budi s'seorng..huuuhuu..btul...x cye?? try la korng wat banci s'hari kt mne2 je tmpt korng b'ade...huuuhuu...dr situ korang ley wat prspektif t'sndri..*engt korang tu cantik n kcak sgt ke nk pntingkn rupa pras???hahaaa...
- aku x ckp sume org dlm dnia ni pntingkn rupa pras...*aku pn kdg2 sme je ble tgk org ensem skit...mnggeletik !)hahaa...tp xde smpai TEROVER gituuu...hehee..cuma ak plik,knpe x pndang pd hati budi s'seorang??xkn korang dh x bley kwal 'nafsu' kot??haa...nk taw npe ak ckp psal nafsu??sbb...ade jgk psngan2 yg dh bkhwin,si suami lbey suke jd kan istri yg cantek,cun melecun..b'getah p0pp...pooppp..!!n x kurang jgak suami yg lbey cndrung plih bkal istri yg sexy mexy....bju x ckup kain...t'semb0l2 sgale tayar yg ade...hahaaa..
- yg si isteri pn sme jgk kdg2..m'mlih la suami2 yg kacak kac0kk..!hhiikksss...yg ensem lah,yg ade style lah...tp kurang ilmu di dada t'utmnya ilmu agame...bkn ke s'seorng lelaki tu msty m'persiapkan dri dgn ilmu agme utk m'bimbing istri n ank2 nnty??iisshhh2...hahaaa..ok2,tu yg nk b'rumah tngga la...ak blum lg...lmbt lg...huhuuu..! bru nk spm nxt year..dh pndai tlis2 mcm ni eyy??am0iihh2...huhuu
- haaa...korang jgn la mnggdik nk b'makeup2 lak...huhuu..x slah nk jage pnmpilan dri...aku pn lbey kwang je..hahaa..tp jgn la m'lebih2 lak...adusss!
- lg2 yg kapel uhh...t'utmnye gurls...asal nk kwar je...lg2 jmpe bf...ya allah !! makeup mcm tkus msuk tepung..!hahaaa...bley tkjut si bf nye nnty...engt pcong mne dtg..hahaa..
- so...spe2 yg nk jge pnmpilan dri tu,biala b'pada2...jgn smpai d'slah erti oleh org len yaaa...
CHILL....~

No comments: