Dec 29, 2010

HEBOH LASER!!

fuhhh...bukak je paper mane2 yang bertarikh 28 Decenber 2010,tak kire la BERITA HARIAN,HARIAN METRO,KOSMO..heboh cakap pasal pemain2 Indonesia dipancarkan laser...haaiiiyyyaaa!!samada daripada penyokong Malaysia or Indonesia,itu terserahlah...malas nak selidik dalam2..hahaa!
lagi satu,akhbar 28dec pun ade menunjukkan gambar penjaga gol Malaysia,Sharbinee yang disuluh dengan laser waktu menentang Indonesia pada 1 December 2010..dan gambar penjaga gol Indonesia,Markus yang disuluh dengan laser pada perlawanan akhir pringkat satu pada 26 December 2010,Ahad lalu..
ishh3!!sampai bila mahu begini??belum tahu lagi apa akan jadi pada perlawanan di Stadium Gelora Bung Karno nanti..(29 December 2010)
seriau aku aihhh...penyokong2 Indonesia ni bukan boleh harap..bertindak di luar dugaan..kat sini wan tak nak slahkan satu pihak,penyokong Malaysia pun ade segelintir yang buat perangai hari Ahad haritu...5 orang kene tangkap dengan polis pasal buat kacau kat stadium..haiisshhh!!tercalar sikit name negara kita nih..ayoyoyooo..!!
sampaikan kerana laser tu pun dah kecoh 40 hari 40 malam..hahaa!!lagipun jurulatih Indonesia sendri pun dah cakap LASER BUKAN PUNCA PASUKAN INDONESIA KALAH TERUK!!
haaa...nampak tuhh???besar lagi wan tulis!!hohooo...tu baru laser,kalau wan masuk stadium terus bagi spotlight kat player Indon..FRU x pyah teruk2 cari suspek...SAYALAH ORANGNYA!!hahaaa..
tapi takkan la wan nak buat camtu kan..hahaa..over la tuu!kihh3...
jadi...apa yang wan harap sangat3x!!Malaysia dapat memantapkan lagi permainan dyorang dalam menentang pasukan Indonesia di Jakarta nanti yaa...kalau boleh,kalau nasib menyebelahkan kome sume...10-0 pun boleh kot...yela x caye??kalau dah naseb n rezeki..kan..kan..kan..??hahaaa...wlupun angka tu agak over!!
CHAIYOOKKK MALAYSIA!!
apa2 pun,sokongan lebih kepada HERO SEPANJANG HAYAT SAYA.....
<3SAYA SAYANG SAFEE SALI....<3
hahahaaaa....

No comments: