Dec 18, 2010

talented guys...!!

nicky byrne...hnsem guy k0tt..!!hahaa
siapkah jjaka tmpan d'ats??huhh...omg!!
he's too hndsome 4 me la..ensem ryte??hahaa
aceli i dunno y i'm in WESTLIFE mood lol...heeyyyaaa!!
there's the reason y i luv them very2 fucking damn much!hahaa..
their songs were very2 meaningful lah beb!!
now i luv their new album...GRAVITY..oouhh!best giler!!
wlupn two of them dh jd bpak budak,tp stil hnsem lorhh...
x caye???tgk cowok ats uhh...hnsem...siap dpt twins ag..hahaa..
so ssape yg nk cube2 dgr lgu bru dyrng...aku syorkan korang dgr lgu nih..
I WILL REACH YOU..
best giler!!gempak ahh!!
ni la band dyrng..almost 12 years kot..
miss ahh!!

No comments: