Feb 5, 2011

i'm S I N G L E !

kita ditakdir bersama riang gelak ketawa
tangan menggenggam mesra melangkah ceria
indahnya suasana terbayang di mata..
senyummu seindah suria..
hidup lebih bermakna..
TEH dikongsi bersama wahhh!!
jelas terasa!!!!

hoii miss wan!!ape kene tajuk entry dgn lagu teh boh ni?tak kene p0wnn??hahahaaa..
heyy...copp2..!!sape cakap tak kena??kena lah...sebab ape??sebab...hurmmm..berat pule hati untuk berbicara tentang C I N T A tahu??ishh3...takpe2..sebelum tuuhh...nak kongsi dulu!!yyyuuuhhuuuu....

okeyhh...sory uolls!!tersenget pule pic nih..=)

dah tengok kan???ni teh...yela..teh..yang korang dok minum2 tuhh...
someone: awak,knape mesty teh dikaitkan dengan status awak??kenape teh dan single??
ok...untuk ini orang...ni hah..aku nak story mory kat korang yee...

pada satu ptg...
sedang aku menghirup teh panas yang amat sedap hingga melecur lidah...tiba-tiba....
tenet..tenettt...*bunyi msj masuk..
aku pun dengan pantas dan segera serta efisyennyee....yyiihhhaaaa!!mencapai henset aku yang berdering sebentar tadi di dalam bilik aku...aku ingatkan mesej daripada kawan aku yang nak datang bagi homework...tapi rupa2nya.....satu mesej yang aku tak tahu ape perasaan aku tyme baca mesej uhh...huhuuu!
from MY INCIK CAPANG...
aku dengan gembiranyee membuka mesej dia...
wan,nak cakap sumtink nih...tapi kite memang takde papekan??saje je gosip je...aku ade awek,ko single...ok lah tu nak menggatal...hehee..
dipendekkan segala hikayat yang berlaku,ini mesej terakhir daripada MIC...
kite break nak??kite buang semua gambar bersame kite dekat fb..tuka relationship...sebab awek aku dah mengamukkk....sorryy...permainan kite tak boleh lame2...hehee
aku pun setuju lah..ye la..aku tak pernah ade perasaan ape2 pun kat dye watpe aku nak marah..lebey ah tuu kan??hikk3..jadi...dengan ini saya Wan Nursyahirah bt Wan Mohd Rasdi mengisytiharkan bahawa status kami telah bertukar menjadi SINGLE...ehh...sorry2...aku sorang je single mingle yee...dye in a relationship lagi..kui3..
and pic kami pun dah dibuang semuanye..tiade lagi kemesraan...hhhuuuaaaahhh!!sob..sob...sobb...*menangis sambil menonggeng tergolek golek..
cewaahhh...ayat!!walaweyyhhh...hebat k0tt!!kui3...tapi dekat fb je di padam...
dekat blog masih ade yee...hahaaa!!saje seronok...

hahhh...padan muka kau kan wan???menggatal lagi dengan pakwe orang!!menggedik sane,menggedik sini!!ape nak jadi nih...
eh2...aku pulak yang disalahkan??!hurmmm...takpe la...lagi pun sape sruh si capang tu layan aku...
(lupe...lelaki memang suke melayan)ooopppsss...sorry!!heheee...jangan marah ye kaum adam....nanty kene jual..
jadi dengan ini saye mengumumkan...bahawa.....ESOK RAYAAA!!!yeeeyyy!!hoiii2....sape cakap esok raye??
ok...dengan ini...secara jujur,benar,tepat dan rasminyee.....

WAN NURSYAHIRAH SUDAH SINGLE!!

yeeaahhh...single already..meh2...borang dah dikeluarkan...limited 10 je...hohooo..memandai eyhh kauu!!
cepat2...FIRST COME FIRST SERVE!!hahahaaa...meng0ngg2!!
jadii...kesimpulannya...saya single sejurus mesej masuk ke dalam henset saya ketika menghirup teh yang sedap terase....ok??sudah ngertii??papaaaiii....chill~

 

2 comments:

shaemo said...

singgle lg senang wanda..
x payah nk fkir pasal prasaan owg laen..

Nobita Sensei said...

kes macam ni pun ade?