Feb 14, 2011

kejadian di waktu petang..

ok..tiba2 je teringat sumtink happened during school holiday last year d0e..hahaa!cerita bermula apabila seorang budak nih nak belajar bawak motor yauu!!like a bullshit je..heheekk!dengan muka penuh simpatinyee...merayu kpd best buddy nye utk m'ajar dia bawak2 mtor..buddy dye pun ajar la...tapii...budak ni dsar ngok ngek!!engat jalan tuh tok nenek moyang dye punya ke??hahaaa...hbes kene marah dgn mereka2 yg tengah 'syok' bawak knderaan masing2..hahaa..*tp dalam tman perumahan je la yee..kikikikii..
so pakcik2 n makcik2 yang dok tegur2 ni dye x la kesah mengesah sgt...hahaa!!dah saling mengenal sudeyy...kuii3!!
ok..nak di jadikan critenyee..tgh dok sronok memulas mulas pedal minyak..ceeewwaahh!*betul ke??tengah dok syok2..ttbe buddy yg dok kat blakang dye menjeritt....hoiiii wannnnn!!!!!!pokok kat depan! slow laa....pusing la cepat!!wannn...cepat la aku yang takut nihh!!lihat...betape takutnye buddy dye..hahaaa..
budak nih dengan terkejutnye dengan jeritan buddy dyee...hehee!!tak sempat nak buat ape2 la sayang oii....motor sudah pun melekat di celahan pokok itu...
yang paling2 memalukan....pokok tu depan umah orang..kalau betul la kwasan kebun ke takpe jugak weyhh!!ni depan umah orang...tak kuase makk...!!hahaaa..
mereka2 ini pun dengan pantas menarik motor itu keluar dari celahan pokok yang durjana tuhh..hahaa!!muka dah pkai blusher 100 inci dah pasal malu...tiba2 ade pulak sorang cikgu dyorang nih lalu kat situ...aiseyhh mann!!!nak cari bntot orang je letak muka!budusshhh!!!
terus jadi serik lepas tuhh..tak try nak bawak motor dahh!!hahaa...
so...persoalannyee....SIAPAKAH MEREKA ITU??? 
hahaaaa....jangan risau..korang mesty dpat agak kan sape???hihiikkk...sape??sape??hohooo
mesty lah ini blogger!!betul ke??btol k0tt...ta caye???hahaa....

video
okie dokie...saje mahu berhibur!!hope uollss happy yaa...dgn blog saia yg tak seberape nih..=)

No comments: