Feb 2, 2011

ketegangan di Mesir..apa nasib rakyat kita??

tertarik bercerita,berceloteh pasal krisis dekat mesir nih...dah berhari-hari isu ni dibincangkan dkat media massa,akhbar2 harian n others..berita hari ni aku terkejut dengan nasib students malaysia dekat sane yg terkena peluru sesat di bahagian pipi dia...nasib dah menimpa rakyat malaysia kite...macam macam lagi yg dah jadi kat dy0rang..tak boleh berhubung,ikat perut,kehabisan wang,kehabisan stok makanan..entah apa lagi yg jadi kat dyorang kita tak tahu..sebenarnye..aku pun isau gak nih..member aku ade di sane sorang..huhuu!!tak tahu apa yang dah jadi kat dia..

pic ni tyme sejuk2 uhh..huhuu
agak2 dye balek ke ey?ngeheheeee....Tengku Ajoi John ni maseh berade di Mesir ye...sape2 yg nk kenal boleyh tekan name dye tuhh..heheee.dia ni bley dikatekn ustaz muda la..sebab ape mahu tahu??haaa...dye ni memang A++ la bab agame nih an..tapi bile nak sur0h beloya bruk memang no1 dan ke ats....disebabkan dia kawan,aku pun ok2 ja dengan dia..loya buruk pun loya buruk laa...ehhmmm..utk Incik Ajoi kite..kami disini mendoakan kesejahteraan kamoo...dan juga semua rakyat malaysia kat sane yaa...=)
kami ada je tiap2 hari dok melepak kat taman nih...nyiahahaaaa....

No comments: