Feb 3, 2011

makan untuk hidup HIDUP UNTUK MAKAN

apa motif aku berkate begini?heheheee...semestinyee...
untuk hamba ALLAH yang kuat sangat makan!!
ok..ok...sape kat sini yang boleh hidup tanpa makanan ryte??korang nak mampos ke tak makan sehari??aku yang tak makan sejam pun dah macam cacing kene panggang...betul ke peribahasa hahh??
yela mane taknye...menggigil perut,pankreas,trakea,jantung,limpa,paru2 and segala jenis benda dalam badan aku nih...nyiahahaha!!
MANUSIA BOLEH HIDUP TANPA MAKANAN TAPI TAK BOLEH HIDUP TANPA MINUMAN
tak percaye ke??betul la..air kan keperluan seharian kite..badan kite kompem2 la perlukan air ni..sbg ganti benda yang telah terkumuh tu...hehee..*ade ciri2 jd doktor tak??
nyahhh kau...subjek biology tak capai target..perasan2...tapi aku tahu la jugak ok pasal benda2 alah science nih..ingat aku ni dungu sangat ke??otak aku tak la tepu takde tahap agi..kekekee!!
but we still need food ok..jangan mengada2 nak minum air je 40 malam..hampa kering aku tamau cakap apa...
heheheee...padan muka korang..weekkk2!!even air boleh wat kita still alive atas bumi nih,mesti la kite kene ade jugak zat zat yang laen ok.?protein,carbohydrate,vitamins,fibres and others2 lah...
koran saket jangan tanya kenape tau2??
sape suroh ekut style aku??aku just cakap WATER IS THE MOST IMPORTANT!!
tu je...tak lebey...hehehehehee...!!okeyhh...okeyhh...??
meh sini ikut tips pemakanan cara ISLAM..


p/s: kalau taknak ekut pun tak kesah..just nak share ape yang aku dah bace..