Feb 17, 2011

ketidakselesaan badan!

serius wa cakap sama lu wa bosan tahap cipanzee bile dok umah ni!!
rindu kot kawan aku..baru sehari je nih wehh!!hhhuuuaaaa....tlg la saia!!
ini semua gara2 demam yg datang menyerang sperti tornado terhadap saia...
tak shuke...tak shukkeee..!!!eeee....ntah pape saja...
saia rindu sama itu kawan tahu??

heee...rindu..rindu..rindu..member yg always make me LOL..!
mcam ape ntah...lembu brsame ayam..hahaaa!!
okeyy...ramai lagi mmber2 aku...so..ckup lah mereka2 sahaja..heheekk!!
aku tak suka DEMAM BATUK,SELSEMA,SAKIT TEKAK...
ini amat tidak menyenangkan segala isi perut saia..
tengok favourite food pun takde nafsu...
ngokngek btul...heheee!!!tadi mak masak ayam yang sedap2 pun tengok dengan takde perasaannyee..
tapi takpe..ayam tu pun rase selamat aku tak makan dyee...hahahaa
takpe...tunggu la selera aku menerjah kembali...
bukan setakat ayam,kerbau pun aku lahap!!nyiahhhaaa

1 comment:

Kaspersky Seller said...

Salam syahirah. tumpang lalu ye. jom shopping2 kt blog saye. jgn lupe promote kt member2 ye.tq :)

Cheap Kaspersky Online Store - Click Here!

-plz forward- :)
http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/