Feb 17, 2011

siapa lagi lembab??

Tadi nizam borak-borak dengan kawan sambil jalan balik dari pasar. Pastu nizam tertanya-tanya “Siapal Lagi Lembab“. Yelah, nizam ni jenis yang nak semua benda cepat. Tapi cepat-cepat pun masih lagi menitik beratkan kualiti tau (cewah…). Tapi, apa yang nizam tengok perempuan lagi lembab dari lelaki.
Mana taknya, cuba suruh diorang bersiap. Mula-mula cakap 5 minit, pastu 10 minit pastu 1jam la jawabnya menunggu. :) . Ada lagi tapi tau, ada juga lelaki yang lembab. Ha, yang ni nak kira macam mana pula eak? Jadi. cuba korang semua jawab pertanyaan nizam ni. Korang boleh jawab melalui komen atau entri “copy paste” soalan di bawah dan letakkan link ke entri ni dengan.
  1. Letakkan tajuk “Siapa Lagi Lembab”
  2. Tanya diri sendiri lembab ke tidak dan kenapa?
  3. Siapa lagi lembab? Lelaki ke Perempuan?
  4. Kenapa cakap dia lembab?
  5. Last, tinggalkan link entri korang disini. :)

kat atas tuhh sume pertanyaan si nizam tuh yee..oouuhh...kate perempuan lembab yee...!!takpe2..tunggu jawapan daripada saye..ceehhh!!

ok fine..aku nih lembab or tak lembab or kurang lembab or sangat lembab???waahhh...banyak betul nak tanye..!!sepak bontot karang..ngee~
aku lembabkah?lambatkah?terhegehkah??jawapannyeee.....
YA!!SAYA MEMANG LEMBAB!!
nak tahu kenapa??sebab nyee....
wan,dah buat ke belum kerja tuhh..??jwapannyee...belum/tengah buat
wan,lambat lagi ke nak mandi??jwapannyee...pegy lah mandi dulu..jap lagi mandi
wan,lambat lagi ke nak habes mandi??jwapannyee...alaahh..kejap laa...baru je masuk nihh..*walaupun sbenarnye dah lame..
wan,buat ape lagi tuhh??dah nak pegy nihh...jwapannyee...kejap la,tengah gosok tudung!kejap la ngah pkai lipbalm??
hahahaa...
ini semua alasan tok nenek moyang wan!!!kahhh3...
ok...sebenarnye..n majoritinyee...perempuan la yg lembab!hahahaa..
takkan lelaki lembab??tapi memang ade laki lembab..cuma tak la terpopular sangat kann...hahaa!!
sebab ape perempuan lembab??malas nak cakap banyakk..korang perhatikan keadaan sekeliling..kuii3..!!ada paham dengan perangai perempuan???nak senang...tengok saje cara saia...hahaaa!!
*itupun klau dah kenal saia ketat-ketat...
hahahaaa...okehh2???

1 comment:

Kaspersky Seller said...

Salam syahirah. tumpang lalu ye. jom shopping2 kt blog saye. jgn lupe promote kt member2 ye.tq :)

Cheap Kaspersky Online Store - Click Here!

-plz forward- :)
http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/