Apr 22, 2011

budak-budak amat menyeronokkan

tiba2 je tengah online ade orang tanya aku...
dan soalan dia tu memang sangat mengejutkan aku..haisshh!!
aku terkejut jugak nih..dia ingat aku ni babysitter ke??
ke dah ade ciri2 sebagai seorang ibu??ouhh...semestinye YA TIDAK!!
and yang membuatkan aku pelik,dia boleh cakap yang dia tak suka budak2 langsung!!
TAK SUKA LANGSUNG!!
wajar ke dia ada perasaan macam tu??
bohong lah kalau tak ada keinginan nak main dgn bebudak kan??
takkan la jumpa budak terus sepak kot??
pelik2....
aku memang suka teramat sangat gila dengan budak2 ok!!

afiq,syahmi & qaseh..
wahh3x cik fana..!
pic nih di capture sehari after kelahiran..hehee!!
little brother kpd cik fana yee..
ok dah..skit2 ckup..anak sedara belambak!!anak sendiri takde lagi..
hahaa!!
aceli kan..dis year family2 sebelah my mom memang 'aktif' ye..
selang berape bulan ade je yang melet0pp!!hahaa..
and yang paling sy0k...semuanya 'HERO'..
alhamdulillah...bertambah la kaum adam dalam dunia nih...=)
ARMAN HAZIQ,AUFA RIFQI..
and dua org lagi hero belum dikenal pasti lagi nama mereka..hehee!!
waahhh..aku pule yg excited!!

so..kepada tuan yang bertanya,hargai lah sikit kehadiran insan2 yg tak berdosa kat dunia nih...yang masih lagi suci and belum mengerti..semoga terbuka pintu hati kau wahai hamba ALLAH!!ishh3x..
and ini budak yang paling gemuk and penuh saturated fats nye di pipi..HAHAA!!

meor akif rayyan!!kegeraman oleh ramai orang!!
aset:pipi belon!!
hailaa rayyan...tulah kamu..keluar2 terus tem0kk!!ishh3x...
ganas je muka..=P

3 comments:

nurul nadia nasir said...

alolo chumelnye!hargailah kanak2..beri peluang utk mereka hidup

wanda said...

yupp..dat's ryte..

Nurul syahirah (-_-) said...

nak preen screen tu ye... tgk link nie... dia kasi tuto

http://akudanchenta.blogspot.com/2011/04/tutorial-print-screen.html

tapi sy x reti sgt nk guna yg macam link dekat atas.. sy lebih suka guna photoscape..