May 3, 2011

3 minggu tanpa berita..

charming,cutest,sweetest and handsome readers!!
i'm very2 sorry ok..
masa tiga minggu memang amat amat merumitkan keadaan!!
tapi apa yang aku boleh buat??
aku terpaksa serahkan semua ini kepada yang Maha Kuasa..
hanya Allah tempat aku mengadu..
aku berada dalam keadaan kronik dan masa tiga minggu adalah masa yang diberikan untuk aku berhadapan dengan sakaratul maut..
semoga apa yang akan aku cakapkan ni..
harap dapat diterima dengan hati yang tenang oleh semua followers miss wanda..

bermula esok..aku akan berada dalam mood...
gempak takk?!
hahaa!!lantak korang la nak rasa apa yee..??
saje bagi suspen sikit..
ok2...pendekkan lagi sinopsis nihh..eh..eh..
mid year examination!!
guyyss...wish me luck and pray for my success..
sehubungan dengan itu..,cceewwaahh!!*engat buat karangan BM ke??*
blog akan sunyi!!
bbyyee semua!!
have a nice day..
wan akan rindu semua!!mmmuuuaahhhh3x..
tunggu cuti panjang nanty..,wan update lah kalau ada kelapangan..
maklumlah...
SPM CANDIDATE..
ngee~

1 comment:

shaemo said...

3 weeks konon.. hahah..