May 8, 2011

kaulah yang terbaik..=)

hari ni hari ibu kan??
so,miss wanda nk ucapkan selamat hari ibu kepada emak miss wanda sendiri..
=)
and semua ibu,mak,mummy,ummi..
segala jasa2x mak tak dapat dibalas dengan wang ringgit yang tak bernilai melainkan kasih sayang yang emak telah berikan..=)

mak memang terbaik!!irah sayang mak!!=)
i knew that i always hurt u,
when u said I LOVE YOU to me,i replied that I HATE YOU..
but sincere from my deep..deep...deep..HEART!!
I LOVE YOU TOO...
 irah tahu irah banyak sakitkan hati mak...tapi mak tetap sabar...
irah tahu irah banyak meminta..nak itu,nak ini..,tapi mak tetap sabar..
irah tahu irah banyak marah2x mak...tapi mak tetap sabar..
and mak jugak tahu irah banyak membandingkan kasih sayang yang mak bagi dekat kami adik-beradik..,tapi mak tetap sabar dengan kata-kata irah yang menyakitkan tuhh..
and jawapan yang pasti daripada mak..

mak tak pernah nak banding2x kan anak-anak mak..
anak-anak mak tak pernah pun mak pilih kasih..

irah tahu mak..jawapan mak mestilah ini..
irah tahu..mak cuba berikan yang terbaik untuk anak2x mak..
and anak-anak mak pun sedar hal tu..
cumanya,anak-anak mak ni je ego..
mempertahankan diri masing2x..

MAAFKAN KAMI YE MAK..

semoga di hari ibu ni,mak bahagia di samping kehidupan yang mak miliki..

SELAMAT HARI IBU..
jasa baikmu sentiasa terpahat dalam ingatan ini..

ini mak yang sulung and ke3 taw..

No comments: