May 2, 2011

thank you ARSENAL!!

okey..semalam miss wanda dapat tidur dengan nyenyak sekali!!yaahhhh..
*suke gile..*
nak tahu ke??mahu tahu kenapa yahh??hahaa..
sebentar..sebentar...=)

ok...kenapa ye dgn team nih??
hahaaa..for sure la ARSENAL vs MU semalam kan??
sorry le kalau aku dah terlambat nak update..sebab aku kena ada mood nak update2 nih..hehee
1-0 tuhh..tido baekk punnyyaaa lahhh!!
aku cukup berbangga dengan Van Persie yang berjaya mengumpan Ramsey ok..hahhaaa

bangga je dapat score kan??u should thank to
van persie lahh...HAHAA!
wahhh3x...muka macam muda je sebab tu kau suka ke??
heyy!!tolong sikit lahh...aku suka sebab dia hebat tahap dewa!tak kiralah van persie yang kasi bola kat dia ke..ape ke..janji dia tetap hebatt!!
tapi..apa2 pun..van persie tetap no1 dalam diari hatiku!!
miahahhaaa..
ramsey nih yang ke-3 lahh..
mana yang ke-2??
suka hati aku lah nak cakap yang ke-3 terus kan..=P
yang ke-2...errmmm..
Mr Chamakh lahh..
hahaaa!!top 3 dalam hatiku ok..
dengan rasa rendah dirinya aku memperkenalkan ketiga tiga wira hebat Arsenal kesayangan aku!!
HUAAHUAAHUAUAAHUAA..!

1.Robin van Persie



2.Marouane Chamakh




3.Aaron Ramsey..


ini siap wat profile picture facebook lagi taw..
wahhh!!semangat betul miss wanda nih!!
bukan apa taw..terlalu seronok dengan kemenangan Arsenal je nihh..heehee!!
bangga..bangga...=)
makan pun lalu..penuh dengan selera!!

6 comments:

M a s A z i m a H said...

oh suke ye? ade yang kata mu kalah nasib je tu.. haha taktau lah. tak layan bola..

btw tahniah sebab dapat tido lena.. hehehehe

wanda said...

ouhh..thanks mas..=)
suke2x..

Far8 budak baik said...

jarang ade pepuan minat bola..
cayalhh lahh..
arsengal menang nasib je smlm..
hahaha =p

wanda said...

ahahaa!!suka sesangat..
bkn naseb..kekuatan player tu lahh..hahaa..
and bkn kelebihan main di pdg sndri ye..=P

Oppa Kudin Nz said...

oh,no..MU kalah.. :(

wanda said...

kudin>hahaa..u have to accept da fact..=)