Jun 23, 2011

souvenir from Malacca..

lama..lama...lama...tak hapdate !!
tetiba ada souvenir from Malacca...and thank you Mummy Panda yupp!!
even takde la "SEGEMPAK" mane kan...but I really appreciate that okeyhh??lantak ekau la nak kato apo pun..ade aku kesah??kau hado..??hahaa..
aceli dah lame dapat..
cuma harini..tetiba rasa dah blank idea nak update,so terjumpa le bahan nak buat entry baru..
tapi apa2 pun..aku sukak gilak sama souvenir ituk..!!
sebab..kami bestfren forever..!!!


cantekk tak??apa??tak cantekk???
suka hati laa...bagi aku cantekk ok??gelang ni ada dekat wan,Mummy Panda and Bella ok??
sama ja pattern nye...cuma nama je lain..hahhh??(memang le lain..bengong!!)
so...aku sayang kau panda!!
apa2 pun takde apa yang boleh putuskan friendship kite..hehee..

......*next entry,souvenir from Sabah pule yupp..

choww!~have a nice...sweet...peace..dayy!!

2 comments:

shaemo said...

haha.. syg jugak wanda kt aku.. hehehe

QUEENPINK said...

salam

tahnniah ye..

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/06/senarai-pemenang-queenpink-lucky.html