Jul 11, 2011

dah tiba masanya untuk berubah

"SETIAP ORANG TAK LARI DARIPADA MELAKUKAN KESILAPAN..."

mesti semua tertanya-tanya kan??
"wan ada buat salah apa dengan kawan-kawan SB or blogger lain?"
guys...,wan memang takde buat salah pun dengan kekorang semua..
and wan pun baru je dalam dunia berblogging...
disebabkan baru la wan still belajar how to write a good entry okey??
wan selalu jadi silent reader dekat blogger idola wan..

tapi...
mustahil la aku nak meletopp macam diorang kan..
diorang tu rasanya tak suruh orang baca pun,traffic boleh naik sendiri..
but,even diorang ni dikenali pun,wan suka cara diorang...
always be humble and low profile..
caya sama lu orang lahh!!;)

and maybe sebelum ni wan tak matang dalam penulisan..
and wan suka luahkan rasa tak puas hati ikut perasaan wan sendiri je...
wan ambil kesempatan nak buka aib kawan-kawan wan sendiri yang masih tak tahu apa-apa dalam dunia blog..
tapi semakin hari semakin ramai yang cuba meneroka dunia IT ni..
wan akuinya..
and kawan-kawan wan yang sebelum ni wan anggap tak tahu apa-apa dalam dunia blog ni pun dah semakin ke hadapan..orang kata "up to date" lah...
congrate for diorang..!;)

and bila ada yang kritik,or tak kurang juga yang memaki dengan penulisan wan,
terima kasih yaa!!
daripada kutukan,cacian,kritikan tu lah yang menyedarkan aku..
and korang dah banyak ajar aku untuk lebih matang dalam penulisan blog aku..
terima kasih again...;)

jujur aku cakap...
aku tak cepat melenting kalau orang marah aku,maki aku atas kesilapan aku sendiri..
cuma jangan nak jadi 'lawyer' buat cerita macam-macam pasal aku..
cerita yang tak betul pulak..

TERIMA KASIH 
untuk yang menyedarkan aku..
untuk yang mematangkan aku..
untuk yang membuatkan aku cepat akui kesilapan..

dan..

MINTA MAAF..
untuk yang pernah saya sakitkan hati..
untuk yang pernah saya buat hati mereka terguris...
untuk yang pernah terasa dengan saya...

by the way,thanks ya both of you..
yang betul-betul buat aku matang..




korang banyak menyedarkan aku...
thank you guys..

p/s: kalau ada salah silap saya,sudi-sudilah menegur..sesungguhnya yang baik datang daripada Allah..yang buruk datang daripada diri ini sendiri...

aku takkan berjaya kalau takda orang macam korang yang menyedarkan aku!!!
HAHAA...sayang lah kawan aku!!;)

No comments: