Jul 26, 2011

gembiranya dapat jumpa dgn dia..

dah sebulan tunggu..akhirnya dapat jugak nak bermesra dengan jejaka hensem kacak bergaya berdarah kacukan nye pun..aduii!!
bila berjumpa segala isi hati pun diluahkan..(geli betiss makk!!)

bila menunggu tempoh sebulan tu..rasa mcam sedekad tak jumpa..!!(suka buat metafora!)
yelahh..punya la tunggu tak keluar..
akhirnya...

bila dah sebulan...
dia datang rumah aku jumpa aku..wahhh!!eksiitteeedd i tau u tahu..??
ok dah..over gila Wan Nursyahirah ni !!cerita je la buah hati pengarang jantung mana yang datang??

nak tahu ke??laii..laii..laiii...
seriously handsome sampai wa rasa mcam dah takde jejaka lain dah dalam dunia ni bila tengok muka dia !!
kacak bergaya..walaupun orangnya kecil gituu..


tengok !! handsome kan??kacak gileerrr...i shuuukkkkeee!!hensem..berdarah kacukan pule tuu..shhuukee lee..!!tak sangka dia dah datang jumpa aku kat rumah..wwoowww!!terharuu makk...ooppss!!hehee..

hahh??terkejut aku bercinta dgn budak kecik ke?
hape aku kesahh..hehee..
bila dia dah sebulan baru la aku dapat jumpa dia..whheeww!~sabar je menunggu kelahiran dia sebelum ni..
tapi..yang pasti bukan aku lahirkan dia!!HAHAA..
ni anak sepupu aku la..dia punya itu wife chinese maa..masuk islam..alhamdulillah!sejuk hati aku..*aku pulak over..yeaahh!!suka hati la mmg patut aku berbangga dgn kehadiran saudara baru kan?
hasil perkahwinan campur..lahirlah ini budak yang juga merangkap kekasih aku sekarang !!hehee..

HANDSOME+KACAK+BERGAYA..

jeles lettew..kan??saya ada buah hati berdarah kacukan..kau adoo??
HAHAA!!

Tunggu raya nanti wan nak buli dia sebab dah makin bosauu time tu..haha!!

2 comments:

diana said...

panjang nya nama...
nak panggil apa ni??

wanda said...

diana>hehee..pnggil rattan je..