Jul 31, 2011

mood bila nak raya dah datang..

SALAM 1HARIMAU!!

esok puasa!!yeayy!!malam ni dah mula solat tarawih..lagi beberapa jam,kita boleh bangung sahur le pungg!!jangang dok sahur tengah malam udoh le yee..pukul 12.30 tgh malam dh cari makan,takut terlena tidor terus x sempat bangun sahur lah kunun-kununnyee..huaahuaahuaa!!

then,bila dah masuk bulan puasa,mesti ramai yang dah dok buat kalott cari penjahit baju kurung/melayu..yelahh,takut dah tak diterima la katakan..yang perempuan sebokk dok cari kain pasang la nak tempah,ada yang pinjam catalogue kasut dah..ada kan??kan??alaahhh..macam la aku tak tahu korang yang pompuan nihh...nak begaya sakan la kononnye raya nanti..;)

tengah syok dok online,tetiba terlintas kat fikiran otak ku yang bersih lagi suci murni ni nak usha online shop melalui fesbuk nihh..banyakk wooooo!!telanjang terambang mata aku usha macam-macam online shop..ada yang business shawl la,kain pasang la,kasut la,blouse,dress and macam2 le...tak larat aku nak mention..
semua cantik-cantik kott!!

boleh usha SINI
pure cotton..pun boleh usha SINI
see!!yang paling menarik bagi aku kan,that pure cotton..corak kain ni cantik sangat!!tapi malangnye aku dah pun pergi menempah baju kurungnyee pun aduii..!!sobb2x..;(
tapi takpe..baju aku yang dah ditempah tu lagi lawa kott..HAHAA!!semuanya ihsan from SHA TRADING dekat dengan kediaman aku sekarang..huaahuaahuaaa!!

usha2 blogshop pulak,cantik juge le dress nih..
oopppss!!sila jgn usha awek itu..usha dress dye je..
cantik sioott!
klik SINI ye..
dah..stop cerita about baju...now kasut pule..!!hehee..
wa manyak tertarik sama itu online shop OLA HEEL PARADISE di fessbuukkk!!hahaaa!!asyik fesbuk aje ekau ye wann..!!aarrgghh,,pedulik hape aku..

cantik benau la kasut ni..but lebih sesuai pakai ngn jeans la..baju kurung
nanti nampak tak ayu le..hahaa!!
then,usha2 page alfio raldo seketika yaahhh!!hamekk lagi banyak kasut dia kasik ke aku..makk...nak satu!!fuuhhh..tahan iman aku beb..

jom terjah page nih yang tak berapa nak official lah kot wan rasa..
SINI
and lastly....nak tunjuk kat korang shawl yang cantik lagi menarik!!kalau bab shawl memang saya suka sangat!!ya rabbiii sukanya!!
suka usha dekat page SHAWL4U di fesbukk nih..cantik sangat!!
plain pashmina!!;)
cotton shawl memang best!!
aku pernah la pakai..hehee
dah..sakit mata tengok fashion2x yang terpampang bila online nihh..korang nak tahu lebih lanjut boleh lah klik dimana yang telah dilinkkan tu...and before that,nak tanya lahh..dah tempah baju raya korang??warna apa n berapa pasang??*sila jawab!!heheee...semalam shopping shawl dengan my sister,banyak sangat kitorang shopping!!muahahaaa...

just a little bit clue about warna baju raya aku...
korang usha pashmina 2 tone yang fresh lagi ni..baru je beli semalam nihh..
then boleh suggest lah warna apa..tak nampak,pendek umor!!hahaa

saja kasi tak jelas sikitt..hahaa!!
SELAMAT MENYAMBUT BULAN YANG MULIA,RAMADHAN AL-MUBARAK UNTUK SEMUA UMAT ISLAM DI MALAYSIA..TO ALL MY FOLLOWERS AND MY READERS..!!;)
puasa penuh aku kasik RM50 kat korang!!erkkk??

3 comments:

Umedia Network said...

huhu. Memang rambang mata lah bagi prmpuan2 semua. huhu. Kalau lelaki, kasut. huhu... Nice entry.

Far8 budak baik said...

ye ker yg ditempah tu lagi lawa..
k menyesal beli yg tu..
hahahahahaha =p
selamat berpuasa ehhh..
n selamat berbuka..
=)

wanda said...

umedia>hehee..thanks..
farid>jeles la tu..x caya tgk nnty..aku pkai lagiiii....cantik!!hahaa..happy fasting month