Jul 14, 2011

teruja gila derr!!

woott!!wan gila teruja kot..
nak tahu kenapa??sebab...kawan-kawan semua biarkan wan pergi dari hidup diorang!!
ini serius!!
tiada unsur gurauan!!serius..
kawan-kawan semua gembira bila wan pergi dari hidup diorang..
sobbsobbsobb....!!
sedih yang amat lah weyy!!

klik gambar kalau rasa anda buta!!
hahaa
see!!
how dare ryte??
paling the sedih bila geng wan,sorang pun tak dapat!!
kecuali wan sorang je!!tak shukee...nak sangat DIA ni dapat..bukan selalu tgk DIA dikerjakan..muahhahhahaa!!!sorry beb!!kihhkihhkihh...

tapi..wan tak kisah punn..
sebab tetiba wan rasa macam ada semangat baru datang!!
even mula-mula dapat tahu kelmarin,rasa macam nak pengsan toinkk2x bebagai!!hahaaa..

apa-apa pun,korang akan tengok wan akan jadi WIRAWATI NEGARA ouhh..kihh3..
syokk..syokk!!
tetiba rasa tak sabar nak pergi..
tetiba rasa tak syok nak pergi..
kawan-kawan...
ini yang korang nak kan??
huhh!!
sepak munt0tt sesorang kan best..;)

2 comments:

Cik Bell said...

yeahhh!
mesti dapat pengalaman yang tak semua orang dapat kat sana ;)

shaemo said...

ciss!! rupanya si DIA itu adalah aku!!!