Aug 1, 2011

dah discuss nak gather di rumah opah !!

SALAM 1HARIMAU!!!AAAUUUMMM...

selamat berbuka lah kalian !!
lauk apa,minum apa,masak apa,makan apa itu semua aku tak nak tahu..tak pentingnye pun..aduii!!
yang aku nak hanginn satu badan bila kereta mak aku kena saman dengan polis time shopping dekat bazar ramadhan tadi...dahh stopp!!

for the 1st time aku tulis entry khas untuk cousin-cousin aku yang semangat gila bagai nak berbuka sama-sama!!muahahaaa...

To My Dearest Cousins...
semoga apa yang dirancangkan berjalan dengan lancar...dan dipermudahkan oleh-Nya..

walaupun aku belum tanya dekat mak aku,jadi ke tak..tapi harap-harap kali ni mak aku dengan suka hatinya setuju dengan rancangan anak-anaknya serta anak-anak saudaranya..hehee!!biasalah..ada 20 orang cucu-cucu che net ni,ada 20 jenis le ragamnye...kihh3x..belum masuk segala cucu cicit yang ada tu..semakin bertambah aje habaq ke ang..hahaa!!

discuss tadi memang meriah la tapi yang meriahnya cuma kami bertiga ni je la..belum tahu confirmation from others..(dalam hati aku cakap,"mintak2x lah diorang ON je..kan senang!!)

semangat ja cucu che net hok bongsu..HAHAA!!
maaf,di komen2x itu hanya selingan antara kami bersepupu..HAHAA!!tak ada kena mengena dgn yg tua atau muda,miskin atau kaya,sihat atau sakit..kihh3x..

perbincangan bermula yopp!!

akhirnya..beginilah penyudahnya..
*baik bebenau cucu che net yee..hahaa
beriya je sembang kan??siap diagihkan tugas lagi aku kena pergi beli murtabak!!muahahaaa...
dahhh..kita STOP!!
pedulikan seketika diskusi di atas..hahhh!!

WAHAI CUCU-CUCU CHE NET SEKALIAN!!

hehee..over siott!!nih..hampa dok sebok discuss sal makan,mana tak tembunn sorang2x..!!
jom kita usha kadar zakat fitrah bagi negeri di seluruh Malaysia ye anak-anak...*geli betiss mak..HAHAA!!


dah klik anak-anak sekalian...???hahhh!!apa tunggu lagi..sediakan duit korang la pi bayorr nye pun le aduiii!!
SELAMAT BERPUASA!;)

3 comments:

Umedia Network said...

huhu. Sporting lah family ni. hee.

Like my page boleh tak? promote sekali ya. Kalau baik lah. (=_=):muka baik: haha...

ni link nya (www.facebook.com/umedianetwork)

Far8 budak baik said...

meriahhh gile..
hahahaha..
aku ingt gathering blogger tadi..
grrrrrrr....
rindu ehhh kat dyorg..haha

wanda said...

ahahaa...gathering blogger?tungguu...kihh3x..