Aug 7, 2011

Mark Zuckerberg terkena jangkitan virus?! aku antara orang terpenting?

SALAM 1HARIMAU!!

apa kena mengena aku dengan pengasas 'mukabuku' terkenal ni??Mark Zuckerberg kena jangkitan virus??haisshh..setahu aku dia buat virus kat orang ada la..errkk??betul ke??terpesong betul aku nihh!!
aku pulak kononnya orang terpenting lahh??VVIP??(very very innocent person!)muahahhaaaa!!

ok..ok...
biar statement ini menjelaskan segalanya!
then,persoalannya ada solution ke?

gaya kejam je lahh haii kawan aku sorang ni !
see??
sebenarnya takde apa pun..
aku je suka buat propaganda berlebihan !! haisshh..(humban dalam air ganda karang baru tau kau kan??!)
dahh..hanya orang tertentu je tahu air ganda tu dimana..hehee!!
Mohammad Faiz Alkhawarizmi ni je dok tensi ape hentahh..! chatbox facebook ada masalah kot nak chat dgn orang lain..hailaaa~kesiann kan??

mesti kau rasa macam nak deactivate je kan account fesbuk kau tuh faiz??HAHAA
ada fesbuk tapi problem dengan chat tu..tak rasa sia-sia ke kau ada account fesbuk??
bakor je fb kau tu..kihhkihhkihhh..
hehee,,,maap ye kawan ! hanya bercanda di kala tengah malam ini..ooopppss!;)

maybe dia risau kot nanti takde la story 'cinta mukabuku'nak dikongsi bersama kan??kihhkihhkihh...
alahaiii faiz~ still boleh message kan kat fesbuk tu??tapi kalau kau rasa benda tu penting la..hahaa!!time lain boleh je lah haii kalau nak berwalling pun..bukannya kita bercintunn pun nye pun aduii..!

but,aku pun pelik jugak lah wahai kalian~
kenapa ye ada yang jadi macam ni..??siapa-siapa boleh bantu cari solution?
setahu aku kalau tak boleh chat ni bila kita dah unfriend or 'BLOK' someone tu..
tapi ni unfriend pun tak,blok apatah lagi....tapi tak boleh berchatting pun??haihh..pelik sungguh !

bila jadik camnie mula la nak baran satu badan kan??sampai Mr.Mark Zuckerberg pun jadi mangsa..virus apa la sangat yang si faiz ni nak kasik ye??hahaa..

btw,sape2x yang tahu how nak setel metelkan segala benda yang terjadi dekat kawan aku ni,bantuan anda amat sangatlah dialu-alukan..;)
kesian dah aku tengok mamat nih..berapa bulan dah jadi macam ni..kihhhkihhhkihh!

notaBMW: bukan senang nak jadi salah sorang daripada orang terpenting..*haaahhh..!!jangan riak dan angkuh lagi sombong..;)

No comments: