Sep 1, 2011

aku sebagai penyelamat segala warna ! universal lah sangat..

Alhamdulillah...dah ada di rumah sudahh. selamat ! selamat ! selamat !
malam semalam lagi sampai, asal online je berduyun-duyun orang update entry beraya..amboiiii sakan nohh hampa !! kemain !! 

dah balik rumah ke belum?or ada yang beraya kat hospital sebab mercun??takda kott kann..hahaa!!

kolaborasi 4 beradik bersama bonda tercinta..
4 siblings only...
again from us..
mak & abang
officially from gadis ayu..jerrkk!!
YB Gerik yang tak rasmi..muaahhaaa!!adik..adik....dah besor kamu yekk??
the only...our love !! my mom lahh..
majoriti semua purple..cuma adik and kakak aku je out kejap !! nasib baik baju aku penyelamat dua-dua warna..universal lahh sangat!! terima kasih kat aku sikit hoii wahai family ku..muahahaaa!!

note: 1 syawal dah ada bad news anak saudara aku 5 bulan masuk hospital sebab kena air panas..haisshh!!risau..semoga Aufa cepat sembuh dan takde apa-apa yang buruk berlaku..

4 comments:

Bell said...

kadang2 4 org adik beradik mcm sikit je.huhu

smoga aufa sehat yer ;)

wanda said...

nampak sikit tapi kami sangat happening !! hehehee..thanks atas doa awak utk aufa ye..;)

kim heeruul said...

tema purple yerk..hihi..nice la..^^
selamat hari raya..==)

wanda said...

kim>ktrng x de rancang nk bertema pun...semua kebetulan..hahahaa