Sep 5, 2011

the BEST epic ever had

harini semua dah busy dengan kerjaya masing-masing ye dok??sunyi sudah rumah tanpa kunjungan tetamu tetamu yang datang beraya..abang & kakak dah balik,saudara semua pun dah balik..haihhh!!

tapi dalam ramai-ramai tetamu yg datang rumah ritu..dok sibuk snip snap sana sini kan...ada satu gambar yang gila gila punya menarik perhatian aku sampai buat aku gelak sesorang macam orang gila sawan babi..tapi orang gila pun kalah kott..wheeww~

miss my niece & nephew tahu dok??gila funny sudah...

"berat nye man..!!"
ok..i loikee sangat2x gambar ni sebab kakaknye kemain heppy lagi muka dapat pegang adik...tapi kakak tu ganas,adik pun takut !!

MasyaAllah...mereka sangat2x lah comel macam teddy bear gebu gebu debab !! aauuuww..<3
gambar ni memang 200% spontan lahh...kakak tu baju dah ayu dah dengan baju kurung..tapi kalau keluar prangai sangat ganas !! hahahaa...

gila sayang anak sedara aku nih !!
-----> Anis Farhana & Aiman Hakim

2 comments:

ezzaty said...

comel je awaknyer niece :)

wanda said...

ahahaa..dia mmg kegilaan ramai..ngee~