Sep 24, 2011

Hijau lah, Hitam lah, Hijau lah...

Hitam dan aksesori tak dapat dipisahkan ! kalau nak beli apa-apa mesti hitam jadi pilihan sebab warna ni boleh masuk dengan apa keadaan sekali pun kan..and yang penting,boleh cover badan korang yang "kurus" tu kan??hahaha!

so,kat sini bukan aku nak sembang tips pilih warna pakaian ke hape ke..atas tu melalut je tu ! sama lah dengan cerita aku,bella & fatin ni yehh..semuanya berpunca pada asalnya kami nak keluar makan je..but suddenly keluar idea yang diluar batasan..errkk!gaya macam tersasar sangat je..

boleh pulak beli T-shirt design kosong tuh !!hahaa..but before beli tu, dok gaduh nak warna hitam or hijau..ada rasa nak beli warna biru lah,merah lah...haihhh!!but lastly,ini yg terhasil..


yeaahh!!fyi,design baju itu dihasilkan sendiri oleh Bella yang di tengah tu ye ! design hadapan baju hanya nak menerangkan kami calon SPM yang tak sedar diri exam lagi berapa minit je lagi pun..heheee!!
cayalahh...boleh dok keluar makan lagi kan??
buat relax sudahh.trial baru habis je..~

maaf kalian,saya tidaklah sependek seperti gambar di atas..
tapi teknik gambar yang diambil dari atas menyebabkan aku kelihatan seperti sedemikian..terima kasih !
(dah pendek taknak ngaku..heheee!!)


design depan je nak tunjuk kami ni SPM candidates..tengok design belakang semua nak tunjuk gila bola..!Ramsey jugak jadi pilihan aku..auuuwww!!i loikkeeee...;)
7 menunjukkan bulan kelahiran aku ye..heheee!

warna hijau jugak jadi pilihan..ouhhheemmmggg!!tak expect langsung hokeyy...!!hahaa..saja nak hilangkan stress sekali sekala..cehhh!! iloikee gitu..ouhh,btw pic ni not mine la..from camera Bella tu..that's why ada amek sikit je gambar..hehee!!sekian~~

note : baru je habis tengok Hantu Bonceng..tu pun nak cite org lain dah khatam awal dah la..

With Love,
Wanda..;)

1 comment:

kim heeruul said...

betul2..hitam memey sesuai dgn semua waner..kreatif yerk..hehe..

lagu kara - step tu gua dah buat dekat entry lame..
leh jenguk kat sini

http://kimheerulstory.blogspot.com/2011/09/music-on-saturday-9.html