Sep 18, 2011

lagi lagi makan !

adooiiii..!!penat makk...!ok,cuti Hari Malaysia semua pakat nak balik rumah..hee~apa la korang ni,dasar homesick !! ngehh..ngehh..ngehh..!! kakak aku pun tak terkecuali ye..!(ampun ye kak ngutuk sat !)hehee

alang-alang ramai dekat rumah, sekali sekala hilangkan rasa bosan pergi menternak segala jenis lemak dekat restoran restoran berdekatan..banyak yang dekat tapi Restoran Banjaran Bintang juga jadi pilihan..chicken chop mabelesss ouhh tapi sayangnya aku tak makan chicken chop pun. dah muak pulak dengan ayam nih..haiihhh!!

muka bosann kan??
niat dihati taknak letak gambar pun...tapi nak letak lah satu kan..gambar dengan kakak ! cehhh..gaya macam kakak kau duduk obethesea je..huahhuahhuaa!!tapi serius wa cakapp..service die memang kena kesabaran tahap melampau maksima ma..!!haihh..nasib baik aku ni kira masih baik lagii boleh bersabar..hahaha!!tapi..lambat service pun diorang pandai amik hati ye..makanan aku boleh kasi 200/50 punya rate ouhh..hee~ memang sodappp!!ahhaahaa..

cuma sementara nak tunggu makanan tu, perut kembonggg dengan ayorr je le.nasib baik belum sampai tahap butang seluar aku tercabut sebab perut yang membuncit tuhh..hihiii!!apapunn...Restoran Banjaran Bintang terbaeekkkkk wokkkk!!!wa caya sama lu lahh..;)

note : esok ada lagi jemputan jamuan raya yekk..bila nak habis sudahh..haihh! rasanya HOTSENTAAPPP pulak dapat undangan ke jamuan raya nihh..errkkk!!*perasan..sila abaikan!

No comments: