Sep 20, 2011

Syawal Pertama di Minggu Akhir Bulan Syawal

Selamat Hari Raya ! eh, raya lagi ke?it's ok lah..still bulan syawal kan?
sape yang dah sempurna puasa enam, alhamdulillah...dah raya pun korang kan..and nak ucap Selamat Hari Raya untuk bondaku yang tercinta..sebab dah raya pun harini lepas sempurna puasa enam. yeeaaahhh!! orang lain puasa enam awal-awal lagi mak aku baru nak raya puasa enam..ahahaa!btw,it's ok la mak aku buat puasa enam daripada anak dia yang sorang ni..erkk!

alaahhhaaii mak oii..kemain masak ye masak sakan 'raya pertama' ni..terkedu aku tengok makanan atas meja lepas balik sekolaha..alhamdulillah rezeki Tuhan..!;)


sorry guys if bahan-bahan mee kari ni sedikit sebanyak malaparkan korang ! hehee..sabarrr..ini baru sikit ! 
rupanya mak aku jemput kawan dia jugak datang makan..patut beriye..!



kak ina tembam !! thanks ye datang rumah saya..kemainn lagi hijau bajunye !;) first customer..hehee! alaahh..kawan mak je pun..
dah..nak 'tempek' gambar member aku je !! HAHAAA..(kejam !)


ouhh Mummy Panda !! bagi la jemputan jamuan makan mana pun, kawan pertama aku yang akan sampai dulu mesti muka dia..ibarat makanan itu hanya dia yang punya!! huaahhhuuaahhuaa...ampun yahh panda !!
i loikee gitu..masuk rumah aku terus kenal kak ina tembam tu ye..


shikin !! you are the lencun one..woowww! sanggup datang kan hujan-hujan naik motor..sampai2 basah je whole body..ahahaa!!ape pun, terbaekk lahh kau makan..macam dah tak ingat kau sekarang dekat dunia !
hahaaa!


thanks both of you...and pasal resipi biskut sarang semut tu,insyaallah nanti aku ada masa,aku kasi kat korang try2 biasakan diri dengan resipi biskut tu ye..ahahaaa!!

fyi,petang tadi tak ramai datang,sebab hujan lebat yang melanda..huhuu!!tapi malam lain jadinye..,ramai pulak kawan mak aku datang..kawan aku pun ada datang..melantak mee kari mengalahkan orang kebuluran dekat Somalia..haihhh!!korang..korang...

thank you to 10-15 orang yang datang malam tadi..hentahhlahh tak pasti berapa..!
mood bergambor malam2 takde..hehehe!!

2 comments:

Pendamba Mawar said...

best nye..yum2..bikin lapar

wanda said...

meh2x..ada lagi ni.ahhaaa