Nov 22, 2011

Banyak Hajat Selama Berdiam Diri

Hello readers & followers..

First,aku nak luahkan rasa simpati dekat blog purple aku ni sebab dah 2 minggu dibiar tanpa berupdate.berhabuk dah pun..nak update but schedule pack dengan exam SPM yang sedang dijalankan sekarang ni..tarikh sebenar tamat exam SPM is 14/12 but alhamdulillah aliran wan habis awal..hujung bulan ni jugak..30/11

So,lepas ni memang penat lah blog ni nak keluar entry setiap hari..(^_^) Apa-apa pun,doakan kejayaan wan ye kawan2x..sekarang ni pun curi masa sikit sebab takut nanti blog jadi apa je.Sepanjang blog wan ni sunyi tanpa visitors,banyak hajat wan sebenarnya..yang agak-agak berangan sikit pun ada.

Nak tahu apa tak?hee~ buat syok je..tapi kesah ape,cuma ini yang diinginkan..;)

> first,mesti lah mengharapkan yang terbaik untuk SPM ni kan..memandangkan aku sedar kemampuan aku macam mana,so aku harap aku dapat sekurang-kurangnya 5A..aminnn...
> aku harap,bila aku dah melalui zaman remaja yg penuh cabaran tu,ceewwaahhh...!!aku masih dengan identiti aku tersendiri..masih sama & tak berubah walau pelbagai pengaruh yg datang..;)
> bila dah tiba masa aku perlu melalui kehidupan di universiti,aku harap aku dapat belajar sama ada dalam 3 bidang ni je..Business/Sains/Akaun..
> yang pasti,bila dah berjaya,aku akan pastikan mak aku gembira dengan apa yg aku kecapi..betul apa yg aku hadapi sekarang semua realiti..kejap je aku dah nak melangkah ke alam yg betul2x memerlukan kesabaran.haishhh...
> akhir sekali,hajat yg ni aku taktau nak dikategorikan dalam kelas apa,sama ada hajat gedik,berangan,kesungguhan or what..tapi bagi aku hajat ni sedikit kelakar,tapi kalau terjadi dengan betul,apa salahnya....aku nak jumpa dengan....ehemmm..ehemmm...

boleh sesiapa sampaikan hajat aku nak berjumpa dengan Nazmi Faiz Mansor??ahahaaa..!! terpikat sudah dgn kelincahan dia bermain dlm pasukan Malaysia semenjak Sukan SEA nih..takboleh??ada sesape marah ke??alahh..dia sebaya dgn saya je pun..yg membezakan,dia tak amik SPM aku pulak amik SPM..huaahuaahuaaa!! **kompem lah aku kena habis2x dgn awek dia kalau terbaca post aku nih..Nazmi ada awek ke??kalau takde alhamdulillahh..kalau ada,ampun bebanyak ye kat awek dia..aku minat style dia je..dun worry..aku tak suka rampas merampas,rebut merebut nih..;)

p/s : kalau lah Nazmi sendiri terbaca post aku ni kan lagi bagus..hahahahaa!!!angau nohh hang wan..pi jawab paper SPM biar perabihh haihh.. Nazmi bila pulak nak amik SPM??;)

jangan terlalu emosi ye gegurl sekalian yg baca post angan2 aku nih..nanti ada pula yg benci aku sbb Nazmi ja..hahahhaaa!!wehhh..perasan petang2x mcm nih syok woo...mintak2 la Nazmi terjumpa post aku nih kan..wkakakakaa!!


No comments: