Dec 12, 2011

Ini Kisah Cinta Kita

Hello readers & followers...

Sayang...andai ku tahu begini jadinya, akan ku jaga dirimu lebih daripada aku menjaga diriku sendiri.Kalau dulu kita berkenalan dan bahagia menyulam cinta, bahagia dengan restu yang diberi..tapi sayangnya kau pergi meninggalkan aku..

Kalau dulu..kita sama-sama berjanji..


Aku akan selalu berada disisi mu, susah senang kita hadapi bersama..

Aku gembira dengan kesungguhan mu..malah aku berdoa dan berharap agar kau adalah jodoh untukku..yang menjadi penyeri hidupku kelak..kau tak pernah sangsi dengan kesungguhan & kepercayaan yang aku berikan..aku bersyukur..



setiap saat,setiap detik,setiap hari yang berlalu amat cepat kurasakan..sehinggakan aku tak sempat untuk meluangkan masa bersama..hari-hariku dipenuhi dengan tugas duniawi. 

namun..kau setia menanti walaupun....


dengan hanya mendengar suara dari jauh..kadangkala aku malu,mempunyai seseorang seperti kamu yang amat sayangkan aku..tapi aku sia-siakan kesetiaan yg kau berikan..kau tak penat untuk mengetahui khabar dariku..kau terlalu mengambil berat sebab kau risaukan keadaan aku..

tapi aku...hanya ada masa terluang sahaja aku berbuat demikian.

sampaikan Tuhan menguji aku dengan ujian yang amat berat..aku hanya mampu terdiam mendengarkan perkhabaran itu..


kau menderita dengan penyakit tanpa pengetahuan ku..dan harini kau pergi meninggalkan aku..kau pergi meninggalkan keluarga kau..keluarga aku..rakan-rakan..dan restu yang telah mak ayah kita berikan..

di saat itu, aku hanya mampu menangis dan lambat untuk ku sesali perbuatanku terhadap mu..hanya kenangan yg menghantui diriku..saat itu, kenangan sewaktu pertama kali kita kenal bermain di kotak fikiran ku..dan setiap kali kenangan itu bermain di minda lahh..aku menangis..menangis..dan terus menangis..


aku hanya berdoa kepada-Nya..agar kau bersemadi dengan tenang di sana..dan ditempatkan di syurga firdaus...

p/s : aku sedang berimaginasi..dan berharap takkan berlaku dalam hidup aku..:)

4 comments:

kura said...

no komen :0

wanda said...

@kura
hehee..

kim heeruul said...

gua bayang kan karakter tu kucing..
keh keh keh..

wanda said...

@kim heeruul ahahaaa..mesti kucing yg romantik