Dec 16, 2011

Mungkin Ini Yang Dipinta..

Hello readers & followers..

Sehari dua ni..ramai pasangan kekasih yg kononnya 'disangka pelangi ke hujung cerita,rupanya taufan di celah bahagia'. Ok abaikan perumpaan yg dicilok dari status salah sorang di facebook..

Mungkin ini yang dipinta mereka..kalau dulu macam belangkas kembar siam tak dapat dipisah..


nama pun cerita dulu-dulu mula bercinta kan..so harus lah black & white..hahaa!!

tapi sekarang semuanya berubah sekelip mata !! takde apa lagi yang dapat menyelesaikan masalah antara kita berdua..


kau mengkhianati cinta kita..kau curang !! kau curang !! paaannnggg!! amek kau aku kasi penampar..aku kisah apa depan orang ramai, biar diorang tahu kau perempuan jenis apa..!!

semuanya dah tak seperti dulu..ok STOP !!

sebenarnya tak tahu kenapa sehari dua ni aku asyik jumpa pasangan kekasih gaduh depan umum.memang gila kot dah takde perasaan malu.sampai nak baling-baling air kat muka bebagai..aloloohhh sweetnya korang main air lagi tuu..

p/s : lain kali pergi la Lost World of Tambun ke,Underwater World ke..lagi syok nak main air bebagai..kawasan pun luas so boleh lencun satu badan,bukan muka je..

3 comments:

kura said...

main baling-baling air? amboi boi.. hahah

TiTi said...

heheh ni terpengaruh TV gaduh baling2 air, len kali bali lar satu baldi! :D

kim heeruul said...

gua pulak hari2 nampak couple bahagia depan mata gua.
jeles jeles jeles..
gua dah la single.