Dec 3, 2011

Review Cerekarama Nur Ain TV3

Hello readers & followers..

Malam ni dengan 100% kepastian wan rasa ramai yang menonton cerekarama dekat TV3 malam nie kan? memang penuh pengajaran..



Lakonan Fasha Sandha & Fahrin Ahmad sebagai pelakon utama dalam cerita ni..berlakon sebagai pasangan suami isteri ye..rasanya baru ni la wan tengok Fasha Sandha ni jadi ibu..:) hiiihiii.. 

Sinopsis :-

Nur Ain Afwa,seorang anak yatim piatu yang mendiami sebuah rumah kebajikan,telah diambil oleh pasangan Azhar dan Marina untuk dijadikan sebagai anak angkat. Tapi, Azhar & Marina ni tak pernah mengamalkan suruhan Allah swt. Namun begitu, Nur Ain ni sabar dengan perbuatan ibu bapa angkat dia ni. Walaupun selalu pulang lambat,mabuk,dia always sabar dan berharap suatu hari nanti mak ayah dia berubah. Akhirnya,Azhar & Marina terbuka pintu hati untuk kembali ke jalan Allah. Takdir menentukan segalanya..Nur Ain menghidap penyakit barah otak.
tu je la yang wan boleh nak membebel bebagai..kalau nak tahu cerita or kesudahan tengok sendiri la kalau sempat..hehee!! tapi,berdasarkan komen-komen orang ramai, diorang mengatakan Fasha Sandha semakin tembam+berisi+temokk sikitt..and wan pun sependapat dengan diorang..agak terkejut dengan perubahan badan dia..*winkkwinkk..hihii

1 comment:

FarhanahAdzlan said...

baru tengok habis td..memang best=)