Dec 10, 2011

Semoga Terus Sabar Elvy Nellysha

Hello readers & followers..

Petang ni nampaknya ramai yg kasi semangat dekat blogger kita yg seorang ni Elvy Nellysha.

Ada lagi orang berhati busuk macam 'Si Penulis Kreatif' ni..ok,wan taknak cakap banyak..berdasarkan blog tu,nampak sangat dia buat blog khas untuk mengutuk para blogger..


baru sangat lagi ni...and mangsa pertama dia Elvy Nellysha..macam-macam sebenarnya yang dia tulis kat Nelly..apa-apa pun sabar ye Nelly?

maaf..wan buat entry ni bukan ada niat apa-apa..but as a blogger,masing-masing memberikan semangat..tak kisah kalau wan dihentam dengan 'Cik Anon' yg marah sangat dekat Nelly tu,dia marah wan backup Nelly or whateva,biarkan..orang macam ni memang dah tak ingat dosa pahala..and tak fikir risiko yg akan berlaku.

To Nelly,

-Semoga tabah menghadapi dugaan ni ye..
-Jangan putus asa..
-Teruskan berblogging..don't give up !
-Banyakkan berdoa
-Always be respected yeaa..
-Jangan hiraukan orang macam tu..:)

4 comments:

Aesya Zealous said...

agknye budak tu dengki kot. aku syak bdk tu mesti blogger gak. haha

si ngokngek said...

masyaallah,ish susah bila ada yg jelous..
tak sempat bca pun entry tuh,
for nelly semangat semangat..huh!!

heee

Nelly The Strange said...

aish , nelly kena tamparan hebat !! btw , tq a lot ya ! terharu sangat ~

kura said...

apekekes ni. esh. esh...