Jan 22, 2012

Year of Dragon

Hello readers & followers..

Dah hampir 3 minggu tak update blog sebab busy berkhidmat untuk negara, ni wan nak conteng balik dinding blog yang dah lama 'kosong' ni..tengah bercuti selama seminggu ni la nak curi masa membelai blog ni..

cuti seminggu ni pun kira ok la daripada tak dapat cuti..so nak ambil kesempatan ucapkan...

HAPPY CHINESE NEW YEAR

kepada semua kawan-kawan yang berbangsa Cina and semua chinese kat Malaysia ni..nama pun 1Malaysia kan,raya cina je semua bangsa dapat tumpang cuti sekali..hebat sungguh ! lagi2 muka macam aku ni kalau boleh nak cuti je tiap-tiap hari..cehh!! mau kena penyepak tak pasal..


tahun ni tahun DRAGON oo...ganas maa!! tak silap aku, tahun ni jatuh pada tahun naga air..kalau ikutkan orang cina,tahun naga air ni baik untuk perkahwinan & melahirkan anak..betul ke?tak silap aku la berdasarkan apa yang aku dengar..

apa pun,semoga orang-orang cina seluruh negara bergembira dengan perayaan tahun ini ye..:)

btw, cuti ni memang meriah la muka buku dengan 'kawan-kawan baru' from plkn add sana sini..takpe,berkawan biar beribu kan..excited la dpt kenal kawan baru !! baru cuti berapa hari dah rindu kawan2 dekat kem..haihh ! kalau dah habis nanti tak tahu macam mana..

p/s : dulu raya cina pun ada auntie cina kasi ang pau sama aku maa..sekarang dah takde jiran cina..:P

No comments: