Mar 25, 2012

Dilema

Hello readers & followers..

First,sorry sangat sebab semenjak wan balik dari PLKN ni mood nak berblogging tetiba 'down' tak tau la kenapa..rasa macam nak fully enjoy je duduk rumah ni ! Hehee..

btw,apa yg pasti ramai la kawan-kawan kat luar sana yg sebaya dengan wan ni still confused nak memilih course apa yg sesuai nak masuk 'u' nanti kan..yelahh,result dah dapat & apa yg tertulis dekat result tu tak boleh nak ubah dah..
yang berjaya dgn cemerlang,tahniah !! yg kurang berjaya tu don't worry be happy like I'm..! hahaa..tak payah nak frust menonggeng bebagai sangat la..terima je apa yg dapat bukan korang tak boleh berjaya dahh..banyak lagi peluang menanti..so,relax ! cool aje sudah..
ni maknanya dah terlalu tak kisah result ok ke tak ok..relax je dia nak !
so, untuk tak memeningkan lagi kepala otak korang yg runsing bebagai nak masuk 'u' mane,nak ambil course ape,korang cuba layari laman web SINI barulah korang boleh nampak which courses are good for you guys ! then,just depend on yourself la if korang minat mane2 courses yg disediakan..

aku ni pun baru je isi UPU untuk fasa kedua..terlambat sikit la maklum la selama ni ikut perintah berkurung 3 bulan ! hehee.. btw, untuk korang yg ada fail mane2 subjek dlm SPM baru ni tak payah la risau sangat korang tak boleh masuk 'u'..aku ni siap fail ADDMATH lagi..dapat result tengok ada G siap boleh gelak ketawa lagi..sebab memang aku tak minat subjek tu lahh kan..haha!!

isi UPU banyak je peluang bukannye tutup terus peluang korang nak berjaya..alhamdulillah TESL is my choice tapi aku pun tak yakin sebenarnye nak amik course ni..even aku minat subjek BI pun,takut interwiew nanti gagap tak pasal tak lepas jugak..hehee !! 
btw,doakan aku berjaya lahh bila dah nak menempuh usia 18 tahun ni..haishh !! tetiba seram sejuk aku dibuatnye..



pesanan penaja : jangan pening,jangan tension,jangan mengamuk,jangan gila dlm membuat sesuatu keputusan ye..takut nanti ke HTR la korang jawabnyee ! (Hospital Tanjung Rambutan)
be happy ! (;

1 comment:

kura said...

betul. cooll jee. hehhhe