Apr 30, 2012

We Make A Noise (Part 1)

Hello readers & followers..!
macam yang wan buat kecoh kononnya 'teaser' dekat entry sebelum ni..(KLIK SINI) nak kongsi apa yang wan menggila dengan member selama 4 hari 3 malam di Taiping..

stories on 25 April 2012..

 tak ada apa yg menarik pada hari tersebut sebab kami masih belum memulakan misi 'gila' kami..so wan bertolak dari Gerik ke Kuala Kangsar around 9.15am..dah berjanji dari awal lagi dengan Cik Farah ni nak tunggu kat rumah dia..Taman Bougainvillea menjadi sasaran pertama..sampai di Kuala Kangsar dalam pukul 10.45am jugak la..sampai-sampai je Cik Jiha dah ada kat rumah farah tu..

ketibaan aku disambut oleh pakcik Syed ayah farah yg sangat sempoi plus ramah gila nak mati sampai aku pun penat jawab segala benda pertanyaan dia..hehee !! tapi pakcik terbaikkk!!! sementara tunggu ayah jiha yg sedang meronda satu K.Kangsar datang menjemput kami kami ke Taiping,kami rehat sebentar bersama kitkat camera..yeaahhh !! lagi-lagi muka aku nampak camera tersembul pun dah terkam macam rimauu..

tapi aksi kami taklah membahayakan sampai kena ada syarat umur yg layak melihatnya..huehueehuee !

aku,farah & jiha
ouhh ye ! ni kat rumah farah..time ni tgh cover lagi sebab ayah dia yg snap pic kami..ayah dia suruh posing tapi kami malu..cover gituu..! kan aku dah cakap ayah dia sporting habess siap jadi photographer tak berbayar kami..and after that,ayah dia cakap nak pergi Ipoh.so tinggal kami bertiga kat rumah tu..mak dia kerja,ayah dia ke Ipoh..then,misi kami diteruskan dengan...






 sedang berhavoc,dapat panggilan from Cik Fatin a.k.a Panda from Gerik..ingatkan ada urgent ke apa..rupanya tanya pasal tawaran masuk Form 6 tu..hahaa !! layann..~ biarkan farah dan jiha bergambar..




ouhh ! farah ni aku tengah bergosip pun sempat lagi snap pic yekk ! diorang ni pantang jumpa aku ada je nak korek gosip..aku jugak jadi mangsa..huehueehuee..

petang tu,tiba-tiba....

p/s : nantikan part 2..hahaa!
to be continued...

1 comment:

kura said...

amboi. malu malu kucing je awal awal yee. hahahh