May 30, 2012

Tak Memilih Yang Terpilih

Hello readers & followers..

Apa tajuk atas tu...ada faham??tak faham..buat-buat faham !!hewwhewheww..

alhamdulillah..dimulakan dengan memanjatkan rasa syukur ke atas nikmat yang diberikan oleh-Nya..aku masih lagi diberi peluang di dunia ni untuk merasai segala pemberian-Nya.sehingga hari ini,aku masih lagi merasai dan menikmati semuanya..Alhamdulillah syukur kepada Mu ya Allah..


terima kasih politeknik kerana menawarkan jurusan ini untuk saya..tapi dukacitanya,saya tetap dengan pendirian saya untuk melanjutkan pelajaran ke STPM,bukan diploma..sorry bukan saya tak hargai tapi bidang yang saya minat ada di STPM..hehee.:) 

walaupun saya terpilih melanjutkan pelajaran dalam bidang Diploma Pengurusan Pelancongan, tapi saya tak memilih untuk mengikuti program yg ditawarkan tersebut..mungkin rezeki saya di tempat lain. kepada sesiapa yg berhasrat nak melanjutkan pelajaran ke politeknik, SEMOGA BERJAYA ! 

kalau betul niat kita nak belajar, akan ada ganjarannya..tapi kalau dah niat terpesong...renung-renungkanlah wahai sahabat sekalian yang disayangi ! :)

p/s : cuti sekolah ni sibuk nak complete kan semua yg berkaitan dengan Form 6..nak glamour sikit..(Pra-Universiti)hahaha !!

No comments: