Oct 15, 2012

Dua Dua Dua

Hello readers & followers...

tahu apa itu dua ?
ya,dua itu nombor !
dan tahu apa itu dua+dua+dua ?
ya,jumlahnya enam..

kalian,sangat pandai...:D

tapi bukan itu yang dimaksudkan..tapi ini...


Happy belated birthday my blog ! maafkan I tak perasan birthday you dah lama berlalu..jangan merajuk.sesungguhnya kekasih mu ini sangatlah sibuk lately ni..dan hari ni cantik punya nombor I ambil tau..dua dua dua. HAHAA
ok,sekian..

dua hati jadi satu,
dua jiwa kau dan aku,
doakan aku pakwe baru,
baru boleh "I love u".

ehhh..sorry ter..

kau buruk aku cantik,
ayu pakai kain batik,
esok mungkin cinta berputik,
jangan harap dengan kau lah taik!

opppsss..hanya suka-suka.tak ada kaitan langsung pun pantun aku tu.malam macam ni mengantuk je.goodnight semua.selamat menjalankan tugas dan mulakan isnin anda dengan kentut yg melegakan..:D assalamualaikum

No comments: